Friptura de caprioara cu sos de merisoare si cartofi copti


O reteta delicata,pe care o putem pregati pentru o masa festiva.
Carnea de caprioara necesita un timp de preparare mai indelungat pentru a putea deveni frageda,si suculenta.
Pentru a indeplini misiunea,am folosit ajutorul slow-cooker-ului de la Morphy Richards.
Slow-cooker-ul este o oala electrica cu capac,in  care,orice tip de carne,fie ea cat de batrana,gatita timp de cateva ore,devine frageda,se topeste in gura.

Ingrediente:
1 pulpa de caprioara(aproximativ 2 kg)
1 ceapa
1 morcov
1 pastarnac
1 telina mica
6 linguri ulei de masline
250 ml vin rosu
250 ml supa de vita
cimbru
ienibahar
rozmarin
foi de dafin
sare
piper

Pregatire:
Pentru inceput spalam pulpa de caprioara,o curatam de pielite si o stergem cu hartie absorbanta.
Incindem cele 6 linguri de ulei de masline intr-tigaie si rumenim pulpa de caprioara pe ambele parti.
In slow-cooker,punem pulpa de caprioara,cu uleiul in care am rumenit-o;adaugam vinul rosu,supa de vita,legumele tocate grob,sare,piper,cimbru,ienibahar,rozmarin si 2 foi de dafin.
Eu am lasat-o in slow-cooker cu capacul pus,aproximativ 8 ore,pe functia ''high''.
Dupa acest timp,friptura a devenit extrem de frageda,carnea a cazut de pe os.
Pentru sos,scoatem friptura din slow-cooker,o acoperim cu folie de aluminiu,pentru a o mentine calda,si transferam legumele cu sosul lasat intr-un bol.
Pasam sosul cu mixerul vertical pentru a obtine o textura cremoasa.
Punem sosul intr-o craticioara pe foc,il fierbem pana scade putin,potrivim de sare si piper si adaugam la final un cub de unt.
Servim friptura alaturi de sos si cartofi copti sau piure.
Noi am servit alaturi,sos de merisoare.
Mi-a placut tare mult combinatia,eu sunt adepta asocierilor dulce-sarat.
Pofta buna!



Comentarii

Postări populare