Pulpe si ficatei la cuptor,cu legume

Intr-o duminica,am mers la tara,la socrii.
Initial,am plecat de acasa cu gandul ca o sa incindem un gratar cu de toate...din pacate,natura a avut alte planuri si a plouat torential.
S-a ales praful de gratarul nostru...
Asa am incropit o mancarica tare buna si gustoasa,cu arome traditionale,pe care mama mea o pregatea cand eram noi mici(adica eu si sora mea:).

Ingrediente:
5 pulpe mari
500 g ficatei
10 cartofi mari
2 ardei grasi rosii
4 rosii mari coapte bine
1 capatana de usturoi
100 ml ketchup de casa
50 ml vin alb
1 legatura patrunjel
sare,piper
ulei de masline

Preparare:
Spalam pulpele si le taiem in doua;spalam si ficateii.
Curatam cartofii de coaja si ii taiem sferturi.
Curatam ardeii de cotor si seminte si ii taiem fasii.
Rosiile le taiem rondele groase sau sferturi.
Curatam capatana de usturoi,in vasul de la blender punem grauntii de usturoi,un pahar mic de apa,sare si mixam cu mixerul vertical pana ce compozitia devine omogena.
Intr-o tava mare,punem 5 linguri de ulei de masline,asezam pulpele si ficateii si presaram sare si piper.
Printre acestea,repartizam legumele:cartofii,ardeiul si rosiile.
Punem din nou sare si piper,turnam vinul si bagam tava la cuptor pentru aproximativ o ora,sau pana ce carnea si legumele sunt coapte si zeama lasata de acestea,scade.
Dupa cca. o ora,scoatem tava din cuptor,turnam deasupra ketchup-ul de casa si mujdeiul de usturoi si o reintroducem in cuptor pentru inca 15 minute.


Servim cu patrunjel verde,tocat marunt.


Este foarte,foarte gustoasa!

Comentarii

Postări populare