Pui cu sos gorgonzola

          Cand am cumparat prima data branza gorgonzola,am aruncat-o la cos.
Nu mi-a placut deloc gustul acesteia...apoi...intr-o buna zi,am servit la masa,la niste prieteni,pui cu sos gorgonzola.Mi-a placut la nebunie...
Si asa am inceput sa il gatesc saptamanal...aproape...

Ingrediente:
600 g piept de pui dezosat
50 g unt
200 g gorgonzola
100 g smantana groasa
sare,piper

Preparare:
Pieptul de pui il taiem felii subtiri,ca pentru snitele,si il batem cu ciocanelul pe ambele parti.
Il saram si piperam si il frigem pe gratarul incins.


Intr-o craticioara perfect uscata,topim untul.
Taiem gorgonzola in bucatele mici si o adaugam in craticioara in care am topit untul.


Lasam pe foc pana se topeste branza si amestecul devine cremos.Atentie:nu trebuie sa fiarba!!!


De obicei eu fac sosul amestecand continuu cu un tel para.


La compozitia de branza adaugam smantana si amestecam bine.
Stingem focul si potrivim de sare si piper.
Adaugam sosul peste pui si lasam sa se traga putin.


Servim cu cartofi la cuptor in ulei de masline(o sa postez si reteta lor).


Este delicios!!!

Comentarii

Postări populare