Doughnut muffins

Deliciosi acesti muffins!
Reteta este preluata de pe blogul Laurei Adamache,careia ii multumesc!
Merg de minune cu ceai,cafea sau lapte.

Ingrediente pentru 12 muffins:
230 g faina
150 g zahar
65 g ulei
175 ml lapte
2 lingurite praf de copt
1 ou
1 varf de sare

In plus:
130 g unt
150 g zahar
10 g scortisoara

Preparare:
Intr-un vas,amestecam zaharul,uleiul,laptele si oul.
Separat,amestecam faina cu praful de copt si un praf de sare.
Adaugam amestecul de faina peste amestecul lichid si amestecam pana se inglobeaza perfect.
Ungem formele de muffins cu unt si le tapetam cu faina si le umplem pe trei sferturi cu aluat.
Eu am folosit forme din hartie pentru muffins,deci nu am mai uns si tapetat forma.
In cazul in care nu aveti forme din hartie,ungeti si tapetati forme.
Introducem briosele la cuptor pentru 15-20 de minute.
La suprafata trebuie sa ramana mai aurii iar pe margine sa fie putin rumeniti.


Intre timp,topim untul la microunde iar zaharul il amestecam cu scortisoara.
Dupa ce scoatem muffinsii din cuptor,ii lasam sa se racoreasca putin,indepartam forma din hartie(in cazul in care ati folosit) si ii inmuiem in untul topit(doar marginile rumenite) 3 secunde,apoi ii trecem prin amestecul de zahar si scortisoara.


Ii servim cu mare pofta!


P.S:Imi cer scuze,fotografii din timpul prepararii nu am reusit sa imortalizez!

Comentarii

Postări populare