Paste cu carne de vita

Daca aveti prin frigider o bucatica de carne de vita proaspata sau resturi de friptura rece,nu ratati pastele astea,sunt delicioase,pe langa faptul ca se prepara extrem de rapid si in 15 minute avem cina gata!

Ingrediente:
300 g carne vita(eu am avut resturi de la o friptura de vita)
400 g paste
100 g parmezan
200 ml sos de roșii
4 graunti usturoi
busuioc verde
ulei de masline
sare
piper

Preparare:
Punem pastele la fiert in apa cu sare, conform instructiunilor de pe pachet.
Carnea o tocam cubulete si usturoiul il zdrobim in mojar.
Intr-o tigaie incindem puțin ulei de masline si prajim puțin cubuletele de carne.
Adăugam usturoiul zdrobit si sosul de roșii.
Eu am folosit ketchup de casa,facut de soacra mea.
Este extraordinar de bun si bate la fund orice ketchup din comerț.
Deci,daca nu aveti ketchup de casa folosiți sos de roșii,nu ketchup din comerț.
Dam in fiert sosul si il lăsăm pe foc 5 minute.
Potrivim de sare si piper.
La final presaram busuioc tocat fin.
Adăugam pastele fierte peste sosul de roșii si 100 ml din apa in care au fiert pastele.
Amestecam pentru omogenizare.
Servim pastele fierbinți cu parmezan ras deasupra si busuioc proaspăt.
Pofta buna!




Comentarii

Postări populare