Spaghette cu branza de capra cu trufe

Acum ceva timp,am comandat de pe un site,branza de capra.
Am comandat o cantitate mai mare,fiind ambalata individual si am congelat-o.
Astazi am vrut sa fac paste si am inceput sa scotocesc congelatorul in vederea gasirii unui ingredient surpriza pentru pastele ce urmau a fi pregatite.
Asa am gasit un baton de branza de capra cu trufe si am zis:asta e!...spaghete cu branza de capra cu trufe!
Deci,pentru doua portii avem nevoie de:

Ingediente:
200 g paste tip spaghetti
100 g branza de capra cu trufe
100 g piept de pui afumat
100 g ciuperci
100 ml smantana pentru gatit
2 galbenusuri
4 graunti de usturoi
patrunjel verde
ulei de masline
sare
piper

Preparare:
Pentru inceput,punem pastele la fiert in apa cu sare,conform instructiunilor de pe ambalaj.
Intr-o tigaie mai incapatoare,incindem putin ulei de masline si calim usturoiul strivit cu lama cutitului,pentru a elibera aroma.
Scoatem usturoiul din tigaie si adaugam ciupercutele si sunca afumata de pui,taiata felii subtiri.
Calim totul cateva minute,potrivim de sare si piper si adaugam pastele fierte.
Adaugam galbenusurile amestecate cu smantana si 50 ml din apa in care au fiert pastele.
Lasam pe foc mic aproximativ 30 secunde,apoi adaugam branza de capra faramitata.
Amestecam pentru a topi branza si stingem focul apoi.
Servim cu patrunjel verde tocat!



Comentarii

Postări populare