Salata Caesar

Aceasta salata a fost pranzul meu pentru astăzi.
O salata simpla dar deosebit de gustoasa si pe placul meu.
Mi-am propus sa încerc sa mananc mai sănătos,mai puțin preparat termic,mai multe fructe,legume si verdeturi.
Sper sa pot finaliza propunerea mea!:))
Salata nu presupune foarte multă atentie,se poate pregăti in 5 minute daca avem toate ingredientele necesare.

Ingrediente:
1 salata verde
1 borcanel de ansoa in ulei
2 felii de pâine
2 oua
2 linguri suc de lămâie
ulei de masline
sare
piper

Preparare:
Pentru început,punem ouăle la fiert.
Pentru a obtine oua fierte moi, cu albusul aproape lichid si galbenusul putin cremos,adică exact ce avem noi nevoie,fierbem ouăle 2 minute din momentul in care apa a dat in clocot.
Feliile de pâine le taiem cuburi pentru a forma crutoane,pe care le prajim intr-o tigaie incinsa, cu puțin ulei de masline.
Salata o rupem si o asezam pe platou.
Adăugam crutoanele rumenite si fileurile de ansoa.
Ouăle moi le amestecam cu zeama de lămâie,sare si piper si puțin ulei de masline,pentru a forma un dressing pe care il distribuim deasupra salatei.
Ouăle fiind moi,vor forma un sos deosebit de cremos pentru salata noastră care va fi savurata cu mare pofta!
Va multumesc pentru vizita,pofta buna!


Comentarii

Postări populare