Ardei umpluti cu carne si crema de branza

       O reteta preluata din revista "Secretele bucatariei",preferata mea..foarte buna combinatia de carne,orez si crema de branza.Va invit sa o incercati!

Ingrediente:
4 ardei grasi mari
1 ceapa mare
1 morcov
1/2 kg carne tocata de curcan 
3 linguri de orez
100 grame crema de branza almette sau 5 cuburi de branza topita(am folosit eu)
2 linguri ulei
sare,piper

Sos:
1 ceapa
2 rosii foarte coapte
250 ml bulion
2 linguri zahar
2 linguri ulei
sare,piper
1 legatura patrunjel

 Preparare:
Ardeii se spala si se taie pe jumatate,cu tot cu codita.
Ceapa se toaca marunt si se caleste in uleiul incins.



Se adauga morcovul tocat marunt,carnea tocata si se lasa amestecul pe foc pana ce carnea incepe
sa se desfaca si se rumeneste.



Se adauga orezul si se fierbe amestecul pana ce acesta se inmoaie.



Se opreste focul,se potriveste de sare si piper si se adauga branza topita,amestecand pana la topirea completa a acesteia.


Se umplu ardeii cu acest amestec,se pun intr-un vas termorezistent si se coc aproximativ 1 ora la cuptor.



Pentru sos,calim ceapa in ulei pana devine sticloasa,adaugam rosiile taiate cubulete,bulionul,zaharul si fierbem amestecul pana ce prinde consistenta.La sfarsit potrivim de sare si piper si adaugam patrunjel tocat marunt.
Scoatem ardeii de la cuptor si servim alaturi de sos si eventual,smantana,pentru o masa extracalorioasa!!!


Pofta buna!




P.S. : sosul nu era inclus in reteta dar sotul meu nu concepe ardeiul umplut fara sos,asa ca...m-am conformat!

Comentarii

Postări populare