Chec cu banane,stafide si alune


V-am mai zis ca ador sa beau cafeaua alături de ceva dulce,de preferat o prajitura fara crema,ceva mai simplu cum ar fi un chec.
Si pentru ca imi place sa incerc lucruri noi,de data aceasta am facut un chec cu banane,stafide si alune.
L-am condimentat cu scorțișoară si un strop de nucsoara si a ieșit tare bun!

Ingrediente:

200 g faina
100 g stafide
75 g unt
50 g alune
4 linguri zahar
3 banane coapte
2 oua
1 plic zahar vanilinat
3/4 lingurița bicarbonat de sodiu 
1/2 lingurița scorțișoară
1/4 lingurița nucsoara

Mod de preparare:

Separam albusurile de galbenusuri.
Mixam albusurile cu bananele zdrobite pana obținem o crema spumoasa.
Galbenusurile le amestecam cu zahar si unt,care trebuie sa fie moale,apoi adăugăm faina amestecata cu bicarbonat,scorțișoară si nucsoara.
Amestecam compozitia obținută cu cea de albusuri si banane si adăugăm stafidele si alunele.
Punem aluatul intr-o forma de chec pe care o introducem in cuptorul preincalzit la 170 grade C si coacem checul aproximativ 50 minute.
Plănuisem un topping de caramel pentru el,dar nu am mai avut timp sa il fac si doar l-am pudrat cu zahar pudra.
Voi daca aveti mai mult timp la dispoziție puteti face un sos caramel,sunt sigura ca se potriveste de minune.


Va doresc pofta buna!




Comentarii

Postări populare