Crumble cu nectarine si afine


Am mai făcut crumble,celebrul desert englezesc care se serveste fierbinte,alături de o cupa de inghetata sau sos de vanilie.
Data trecută am făcut crumble de cireșe si mere,care a fost atât de bun,încât nu a mai apucat sa fie fotografiat.
Fiindcă zilele trecute trebuia sa fac un desert rapid si nu aveam decât niște nectarine si afine prin frigider,am zis sa fac un crumble!
Rezultatul:bun!...unde mai pui ca se face si repede si in maxim 30 minute ai un desert pe masa.

Ingrediente:

150 g afine
6 nectarine
6 linguri zahăr brun
2 linguri faina

Pentru crumble:

150 g faina
100 g unt
4 linguri zahăr brun
1 lingura fulgi de ovaz
1 pastaie de vanilie
1 praf de sare

Preparare:

Spălăm bine fructele,nectarinele le tăiem cuburi,le amestecam cu afinele,faina si zahăr.
Punem amestecul intr-o forma termorezistenta sau in 4 forme individuale,cum am făcut eu.
Pentru crusta amestecam faina cu fulgii de ovaz,zahar,sare si semințele razuite de la pastaia de vanilie.
Adăugăm untul rece tăiat in cuburi mici.
Amestecam rapid cu vârful degetelor doar cat sa obținem aspectul caracteristic de firimituri.
Distribuim firimiturile deasupra compoziției de fructe,presand ușor cu palma.
Introducem formele in cuptorul preincalzit la 180 grade C,pana ce crusta se rumeneste deasupra.
Portionam si servim fierbinte,cu inghetata de vanilie...este minunata combinatia!


Pofta buna!


Comentarii

Postări populare