Muffins cu ciocolata

       Am foarte multe retete noi de postat dar din pacate,in ultima vreme,timpul nu mi-a permis sa fac acest lucru.
Am fost nevoita sa rezolv anumite probleme care nu acceptau amanare...sa stiti ca totusi,mi-a fost dor...
Pentru astazi,o reteta de muffins foarte,foarte simpla si rapida si bineinteles,gustoasa.
Abia ce i-am scos din cuptor...merg de minune cu o cafea cu lapte sau un cappuccino.

Ingrediente:
200 g faina
150 g zahar
250 g lapte
50 g amidon
30 g ulei
2 linguri rase de cacao
2 lingurite praf de copt
1 varf de cutit bicarbonat
ciocolata alba si neagra

Preparare:
Intr-un vas,amestecam faina cu amidonul,zahar,cacao,praf de copt si bicarbonat.
Intr-un alt vas,amestecam uleiul cu laptele.
Amestecam cele doua compozitii pana la incorporarea totala.


Ungem formele de muffins cu unt,le tapetam cu faina si le umplem cu 3/4 din compozitie.
Eu am folosit forme de muffins din hartie pe care le-am pus in forma si le-am umplut cam 3/4.
Presaram deasupra bucatele maricele de ciocolata alba si neagra.


Introducem forma in cuptorul incins la 180 grade pentru aproximativ 25-30 minute.


Scoatem muffinsii din cuptor,ii lasam sa se raceasca si apoi ii pudram cu zahar.



Pofta buna!


Comentarii

Postări populare