Ciorba de salata verde

Am vazut de foarte multe ori aceasta reteta,in diverse reviste pentru gatit si pe multe bloguri culinare,dar niciodata nu m-am gandit sa o aplic.
Intr-o zi insa,a venit si randul ei...chiar nu stiam ce supa,ciorba sa pregatesc...
Satula de ciorba de perisoare,pui,spanac,etc am executat aceasta ciorbita delicioasa.
Si va spun sincer,chiar nu am regretat!
Merita sa-i acordati o sansa.

Ingrediente:
1 salata verde
4 feliute de sunca de pui afumata,piept de pui
1 ceapa
1 morcov
1 ardei gras rosu
4 oua
150 g smantana
150 g iaurt gras
sare,piper
ulei de masline
otet sau lamaie


Preparare:
Taiem sunca de pui sau pieptul de pui fasiute subtiri.
Eu am pus si piept de pui si sunca de pui.
Maruntim ceapa,morcovul si ardeiul in robot.
Intr-o oala de inox,incindem 3 linguri de ulei si calim sunca si pieptul de pui.


Adaugam legumele maruntite si amestecam.


Salata o tocam fasii subtiri si o adaugam peste legumele calite.


Lasam pe foc 4 minute,timp in care amestecam din cand in cand.
Turnam apa cat sa acopere putin compozitia si fierbem pana ce salata se inmoaie.


Separat,batem 2 oua cu sare si piper si coacem o omleta.


O lasam sa se raceasca,o rulam si o taiem fasiute subtiri;o adaugam in ciorba fierbinte.
Intr-un bol,amestecam iaurtul cu smantana si galbenusurile de la celelalte 2 oua ramase.
Potrivim ciorba de sare si piper si adaugam cate un polonic din supa fierbinte in amestecul de smantana,pana ce acesta ajunge la aceeasi temperatura si devine o singura compozitie.
Stingem focul si acrim cu otet sau zeama de lamaie.
Servim cu mare pofta!


Comentarii

Postări populare